• Sklep z ceramiką oraz PITiK

    Sklep z ceramiką oraz PITiK

  • 1

kino

więcej / hold SHIFT key to load all load all

Praca

Bolesławiecki Ośrodek Kultury – Międzynarodowe Centrum Ceramiki w Bolesławcu poszukuje:

Główny specjalista ds. Marketingu i PR

Osoba zajmująca to stanowisko będzie koordynowała prace marketingowe w Bolesławieckim Ośrodku Kultury – Międzynarodowym Centrum Ceramiki w Bolesławcu. Będzie tworzyć nowe koncepcje promocyjne i czuwać nad ich realizacją oraz analizować ich efekty. Będzie również miała szanse rozwijać się pracując kreatywnie w grupach projektowych z zakresu marketingu i komunikacji wewnętrznej oraz zewnętrznej.

Miejsce pracy: Bolesławiec
Region: Dolny Śląsk

W związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy osoby na stanowisko, Główny specjalista ds. Marketingu i PR.

Do głównych zadań kandydata/kandydatki należeć będą:

Działania marketingowe:

- budowanie strategii i planów marketingowych: opracowanie metod ich wdrażania dla poszczególnych przedsięwzięć, wynikających z oferty programowej BOK-MCC,

- promocja poszczególnych wydarzeń kulturalnych, wybór odpowiednich narzędzi promocyjnych w zależności od rodzaju wydarzenia i grupy docelowej- opracowanie ofert pakietowych i pozyskanie odbiory grupowego (szkoły, zakłady pracy) - zachęcanie mieszkańców miasta do uczestnictwa (zakupu biletów) w wydarzeniach kulturalnych.

- opracowanie merytoryczne treści ogłoszeń, plakatów, ulotek, banerów i innych Informacji,

- pozyskiwanie reklamodawców i sprzedaż powierzchni reklamowej (słupy ogłoszeniowe) oraz przygotowywanie umów z kontrahentami.

Opracowanie logistyczne, przygotowanie i realizacja imprez plenerowych

- zebranie ofert, tworzenie bazy wystawców (handlowców),

- opracowanie ogłoszeń o naborze ofert, wybór wystawców, przygotowanie umów i odpowiedzialność za prawidłową ich realizację,

- opieka nad sponsorami (wystawcami handlowymi) podczas imprez plenerowych (ekspozycja plansz, banerów, reklamy dźwiękowe, organizacja stoisk promocyjnych itp.).

Wykonywanie innych zadań związanych z realizacją zadań statutowych BOK-MCC, zleconych przez Dyrektora

- przedstawianie Dyrektorowi rocznych planów działalności marketingowo – reklamowych, służących popularyzacji BOK-MCC wśród mieszkańców Bolesławca i okolic,

- wykonywanie innych prac zgodnych z poleceniami bezpośredniego przełożonego i Dyrektora BOK-MCC.

Wymagania:

- wykształcenie wyższe dziennikarskie,

- doświadczenie na podobnym stanowisku min. 2 lata,

- dodatkowym atutem będzie znajomość języków obcych,

- umiejętność posługiwania się aparatem fotograficznym,

- dobra znajomość obsługi programów biurowych,

- dobra znajomość środowiska mediów społecznościowych.

Oferujemy:

- umowa o pracę (pełen etat),

- możliwość rozwoju,

- szkolenia i szanse do poszerzania swoich kompetencji,

- niezbędne narzędzia do pracy,

- dobre wynagrodzenie.

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV oraz listu motywującego na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub składania dokumentów osobiście w siedzibie firmy.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).

link

link

link

link kinonh.pl

link

link

link

centrum wiedzy

link

link

link

link